Bestaande schepen
Zeer mooi en goed onderhouden beunschip van alle gemakken voorzien, achterschip is de voorbereiding voor spudpaal aanwezig.
2007:
Spudpaal voorschip ingebouwd (8m 2x uitschuifbaar).
2008:
Schip verlengd van 70m naar 85m
2014:
Alphatron radar (type 610).
2018:
Totale revisie hoofdmotoren.
Alle airco’s vervangen.
Inruil kleiner net beunschip voor op kanalen bespreekbaar.
Eventueel over te nemen met vast werk.
2020:
Vuilwaterpomp.
2019:
AIS-systeem.
Elektrische ankerlier+ kettingen (voorschip).
Spudpaallier (voorschip).
Ruim volledig gezandstraald.
2018:
Woning + RAFA klapramen vernieuwd.
Zonnewering stuurhut.
2017:
Hoofdmotor totaal gereviseerd + extra koprevisien.
Keerkoppeling slijtplaten.
Airco installatie achterwoning.
2016:
Rebuilt hoofdmotor.
2013:
Nieuw schroefas.
Goed onderhouden en zeer veel vernieuwd!!
Vast werk en medefinanciering mogelijk!!
2020:
Fabr. Alubouw de Mooy, stuurhuis bovenbouw
Nieuwe beunvloer, incl goot en draine’s roosters (van Tiem)
4 langs versterkingen
Vlak 36 meter vernieuwd
2020:
Nieuw Certificaat.
complete revisie hoofdmotoren.
2017:
Schroefassen vernieuwd in.
2015:
Voormast bak.
Hardox vloer 12 mm, schip en bak.
2x Spudpalen Fabr. van Tiem: Voor op de bak 11.40 m lang, Achterschip 10,20 m lang.
2x Boegroeren Fabr. van Wijk Werkendam.
2014:
De Waal, 4x Easy Flow roeren.
Bijzonderheden: 10.500 m³ onder de luiken / evt. met werk / veel laadvermogen / volledig ADN.
Fabr. Leeuwestein, ballastjet bak 450 m³ / Duwcertificaat tot 11.000 ton.
Goed onderhouden en doorgerepareerd schip. Renovatie woning 2012/13. Woning bak geheel geronoveerd in 2011.
2018:
Fabr. Tinnemans, aluminiumschuifluiken.
Fabr. alubouw de Mooij, radarmast.
Hoofdmotor revisie.
Generator Duwbak, Fabr. Deutz.
2016:
Fabr. Daf, revisie.
Nieuwe keuken in achterwoning en middenwoning.
2008:
Buikdenning, staal 8mm.
Schip:
Schip is geschikt voor het varen met drie bakken. Goed onderhouden en veel vernieuwd.
Mede financiering mogelijk!!
2014:
Betimmering achterwoning.
2008:
Nieuwe hoofdmotoren, keerkoppelingen, complete machinekamer vernieuwd.
Bak:
2014:
Alphatron radar.
2016:
Elektrisch vernieuwd draadsysteem, nieuwe radarmast, complete nieuwe kopschroef ruimte.
2017:
Betimmering en elektrisch achter woning geheel vernieuwd, marifoon en airco in de woning.
2018:
Iveco 63 Kva, nieuwe Kalkman ballastjet 600 m³, achter machinekamer aluminium vloerplaten.
2019:
Tinnemans, spudpaal 4x uitschuiven 10.50 meter.
Zeer goed onderhouden en heel veel vernieuwd!!
2020:
Badkamer, gang
2019:
Caterpillar C32 860 Pk, Airco, Boiler
2018:
Voorwoning vernieuwd
2013:
Caterpillar, C32, 1212 pk, Bj. 2013.
Daf boegschroefmotor.
Achterwoning betimmering vernieuwd.
2018:
Aluminium bovenbouw stuurhuis.
2019:
Hardox vloer.
Voorwoning betimmering vernieuwd.
2020:
Nieuwe klasse.
Schroefas.
2017:
2x Mitsubishi S6R-mptaw CCR2, 707 pk
2x Masson keerkoppeling.
Nieuwe beunkoelers met beunkasten.
Geluidsdempers.
Ballast, dekwasleiding en kranen vernieuwd.
Nieuwe vloer woning.
2015:
Fabr. John Deere, 60 KvA.
2012:
Revisie boegschroefmotor.
Fabr. Hatz, 35 KvA.
Interessante prijs!
Casco 110 x 11,45 x 3,65.
Verder afbouw nog te bepalen. (hybride ook mogelijk)
Goed onderhouden en veel vernieuwd, maar ook een zeer snel schip!
Middenschip 1984.
2018:
Caterpillar, Koprevisie.
2019:
Blommaert Friesekap.
Fabr. Installo Luikenwagen gereviseerd.
2020:
Boegschroefmotor, 375 Pk.
Goed onderhouden en veel vernieuwd.
Duwcertificaat tot 170 mtr.
Het schip is uitgerust met overdruk in alle verblijven en de stuurhut.
2019:
2 Generatoren: voorschip 45 KvA Mitsubishi, achterschip 23 KvA, Hatz silentpack luchtgekoeld.
2 Ballastpompen per stuk 175 m³ Rusch.
2018:
Touwlier achterschip.
3 slaapkamers achterschip
Badkamer voorwoning.
2017:
Koprevisie 42.500 uur.
Telescoopmast voorschip.
2014:
Nieuw vlak van 42 meter, 10 mm.
Piloot Alphatron.
kopschroefbediening.
Beunen geconserveerd.
Overdruk op woning en stuurhut.
2008:
Tinnemans aluminium stuurhut met onderbak op hefkolom, slag 4,25 mtr.
Hydraulisch stuurwerk.
Goed onderhouden!
Schip is dubbelwandig en zeer geschikt voor zand, grind en baggerwerk.
Zwaar gebouwd, constructiedelen mee gevaren van 380 ton.
In de dubbele bodem zitten overdwars u-balken, drie zaathouten vastgelast op het vlak.
Dubbele wand loopt door tot op het vlak.
RVS mast voorop, hydraulisch bedienbaar.
Goed onderhouden en veel vernieuwd, maar wel een zeer lage kruiplijn.
2020:
Hoofdmotor: Turbo’s gereviseerd luchtkoelers ultrasonisch gereinigd.
2019:
Nieuwe voormast + elektrisch.
Nieuwe piloot box.
Nieuwe stuurventielen.
Nieuwe Victron acculader.
Nieuwe lichtnet tractieaccu’s + noodaccu’s stuurwerk.
Hoofdmotor uitgelijnd + gebalanceerd.
2018:
Luikenwagen revisie.
Gasolie tanken achterschip schoongemaakt.
2017:
Generator voorschip.
Gedeelte van de voorwoning vernieuwd + nieuwe elektra voorwoning + nieuwe kunststof watertank.
Ruimvloer 10 mm.
Boegschroefunit gereviseerd.
Nieuwe girotol.
Nieuwe stuurpomp op koppeling.
2016:
Stuurhuis + betimmering + elektra vernieuwd tot in de machinekamer.
Hoofdmotor Koprevisie.
Schip heeft zeer lage kruiplijn en kan onder bruggen van 4.20 met twee lagen containers.
Nieuwe piloot en camera’s.
Nieuwe radarmast, telescoopmast op voorschip.
Vast contract is bespreekbaar.
2020:
Fabr. De Waal, hydraulisch stuurwerk (2 systemen).
2018:
Doosan boegschroefmotor, 400 Pk, CCR 2.
2x Furuno radar, automatische piloot, 4x camera met zoom, windmeter enz.
2017:
Spudpalen, 2x 9 mtr.
2015:
Mitsubishi hoofdmotor, 1414 Pk, CCR 2.
2014:
Boegschroef unit, kanalen systeem.
2008:
Betimmering achter woning.
2005:
Bij scheepswerf H. Poppen Zwartsluis, verlengd naar 110 mtr.
Grote lader en veel kuubs.
2019:
Stalen vloer B52 12 mm.
Fabr. Misti, spudpalen 2x 9.60 meter.
Beladingsmeter.
Daf boegschroefmotor.
2018:
Generatoren.
2017:
Roeren, flowplaat, keuken.
2015:
Fabr. Blommaert luiken en luikenwagen.
2/3 Stalen buikdenning wordt vernieuwd bij levering.
2018:
Combi piloot.
Revisie brandstofpomp hoofdmotor.
Boegschroef as-doorvoer.
2016:
De waal afdichting.
CV installatie.
Badkamer.
Generator.
Goed onderhouden en zeer veel vernieuwd!
2019:
Keuken en badkamer achterwoning, nieuwe airco, betimmering voorwoning, hydrofoor.
Revisie autokraan.
Staaldraden voor de overzakbare stuurhut vernieuwd.
2018:
Dekwaspomp.
2017:
Airco stuurhuis.
Gasolietanks gereinigd en geconserveerd.
2016:
Boegschroefmotor.
Kachel voorschip.
2014:
Oliekoeler.
Vlak machinekamer verdubbeld.
Goed schip om mee te starten, alleen vaart toegestaan.
2019:
Luikenwagen eenmansbediening.
2018:
Hoofdmotor koprevisie.
Piloot, bochtaanwijzer, roerstandaanwijzer , gyrotol en popmeter.
Boegschroefbediening.
Twin disc koppeling lagers vernieuwd.
Zeer goed onderhouden!
2x Spudpaal , 12.50 & 13.80 meter (Leeuwestein)
2019:
Hardox vloer laadruim
2016:
Caterpillar 3512 B (koprevisie)
Goed onderhouden en zeer veel vernieuwd.
In jan 2021 zone 2 certificaat
2020:
Alphatron piloot
pc Periskal
2019:
Badkamer en slaapkamers.
watergestraald, ankers en water en windlijn 2500 bar
2018:
Antennebeugel stuurhuis
2x marifoons
Imax schijnwerper
2017:
OceanSat TV-schotelantenne
Zeer net schip zeer goed onderhouden en veel vernieuwd!
2019:
Fabr. Leeuwestein 2x Spudpaal 13 mtr.
2020:
Stuurhut aluminium bovenbouw + screens.
2x Alphatron radar.
Hoofdmotor nieuwe injectors.
Achter radarmast.
Boegschroefunit gereviseerd.
2012:
Hatz, 27 KvA.
2014:
Cummins, voeringen, drijfstanglagers en cilinders vervangen.
2015:
RH Radar.
2016:
EBR Schottel gereviseerd.
2018:
Badkamer vernieuwd.
2019:
Nieuwe draadlier op autokraan.
2020:
Stuurhuis bovenbouw, Fabr. Alubouw de Mooy.
Kinderkamer opnieuw betimmerd.
2019:
Fabr. van Tiem, 2x spudpaal 9.80 mtr.
Caterpillar Type 3512C.
Reintjes WAF 764L.
2017:
Boegschroefmotor Fabr. Caterpillar C18.
Luikenkap Fabr. Blommaert, Friese kap, met hydraulische luikenwagen.
2016:
Autokraan Fabr. Misti, 17.5 < > 22 mtr.
2014:
Bovenbouw stuurhut, Fabr EBR.
Voor woning compleet nieuw betimmerd.
Generator Fabr. John Deere, 50 Kva
2004:
Stuurhut en nautische installatie vernieuwd.
2006:
Hoofdmotor, keerkoppeling en schroef vervangen.
Boegschroefunit vervangen.
2012:
Autokraan gereviseerd.
2013:
Daf boegschroefmotor gereviseerd.
Masson keerkoppeling gereviseerd.
2014:
Nieuwe generatorset.
Vlak voorpiek vernieuwd.
2015:
Bovenbouw stuurhut vernieuwd.
Nieuwe Itho Daalderop boiler voorschip.
2016:
Turbo’s hoofdmotor gereviseerd.
Tractie batterijen ten behoeve van boordnet vernieuwd.
Nieuwe buitenunit airco.
2017:
Nieuwe camera voorschip.
2018:
Hoofdmotor totale revisie op hoofdlager na.
Onderste meter in laadruim gehydrojet en in twee componenten verf gespoten.
Drinkwaterfiltersysteem Cintropur (voor- en achterschip).
2019:
Nieuwe injectors hoofdmotor.
2013:
Nieuw vlak, sporen, vloer en 2 meter van de dubbele zij in het ruim.
2016:
Fabr. Ballegooy, boegschroef rooster 90 cm (totale revisie).
Cummins (boegschroefmotor) revisie.
2017:
Voor woning betimmerd.
Waterfiltersysteem (puur water).
Ballastpomp 400 m³.
Fabr. van der Velden hydraulische koprotor/boegroer.
2018:
5 Meter verlengd.
2019:
Mitsubishi, volledige revisie.
Seals vernieuwd voor en achter.
Waterfiltersysteem (puur water).
2012:
Woning voor- en achterschip volledig vernieuwd Fabr Tinnemans & Zn.
Stuurhuis boven- en onderbouw, betimmering en navigatie apparatuur vernieuwd.
2019:
Nieuwe radarmast voorschip.
Autokraan fabr. Oudakker 10/16m Hydraulisch 2000kg.
Grote woning.
Voorwoning als garage/berging.
Schuifluiken (Automatisch verrijdbaar).
Kalkman ballastjet.
2019:
Nieuwe beunkoelers voor- en achterschip vernieuwd.
2020:
Betimmering voorwoning.
Voor radar.
Boegschroef: nieuwe as + afdichtingen.
2019:
Hardox vloer.
Fabr. Oudakker, boegschroefunit 360°, Daf CCR2, 500 Pk.
Fabr. Misti spudpaal achterschip 11 mtr.
2018:
Fabr. Misti spudpaal voorschip 11 mtr.
2017:
Aluminium ramen en houten raambakken voor- en achterschip vervangen.
Keuken, en plafond vernieuwd in kamer en keuken.
2016:
Blommaert luiken en hydraulische luikenwagen.
2014:
Solfic uitlaatgasnabehandelingssysteem.
2007:
Nieuwe vloer voor Hardox 8mm.
2008:
Nieuwe vloer achter Hardox 8mm.
2012:
Nieuwe generator 60 Kva, Iveco.
2016:
Nieuwe voorradar en piloot.
2017:
Nieuwe generator 40 Kva, Iveco.
Nieuwe stuurhut (van Wijk), marifoons.
2018:
Nieuwe ballastjet 1200 m3, Waalseals.
Hoofdmotor Caterpillar 3512 CCR2 / 1380 pk met nieuwe koppeling en demper.
2019:
Nieuwe badkamer voorwoning, nieuwe schroef en deels nieuwe luikenkap.
Boegschroefmotor Cummins met 15.600 uur.
Stuurhut bovenbouw.
Achterradar.
Generator achterschip.
2020:
Den en gangboord gestraald(water) en geverfd + ruim.
2019:
Laatste werfbeurt augustus 2019.
Vuilwatertank achterschip.
2018:
Hoofdmotoren gereviseerd en nieuwe camera’s.
2014:
Yanmar generator 34 Kva.
2013:
Daf 320PK (boegschroefmotor) totaal gereviseerd.
2006:
Visstaart roeren.
2002:
Vlak 10mm, Semibeun.
1996:
Misti Autokraan, 10 < > 17 mtr, 1.500 kg.
Goed onderhouden, nieuwe stalen vloer 2021!!!
2019:
Kopschroefmotor Daf CCR2, Blommaert hydraulische luikenwagen, Kabola oliekachel voorschip, plafond badkamer, cilinders stuurwerk, revisie autokraan
2018:
Camera’s en Zone 2 certificaat
2016:
Roefdeur voorschip, Alphatron piloot, kinderkamer
2015:
Badkamer achterschip
Directie/sleepvlet met vernieuwde accommodatie.
Koppelieren: 2x handlieren (lashbak).
Duwsteven : 1 middenpaal.
2012:
Elektrische installatie vernieuwd.
2018:
Mast vernieuwd met electra.
Nieuwe conservering.
Vaartuig is in 2013 volledig opnieuw opgebouwd vanaf casco.
Duwcapaciteit: 4700 ton communautair / 1860 ton op de Rijn.
Duwsteven: 3 Duwstevens met middenpaal.
Electrische installatie: 2 draads systeem EMS.
Sleephaak: Kooiman Zwijndrecht Bj. 2012.
2018:
Conservering en roer verbust.
2020:
Hydraulische koppellieren.
2013:
Nieuwe schroefassen.
Nieuw stuurboord roer.
2014:
Hoofdmotor Caterpillar C32.
2017:
Generator Hatz (December).
Elektrische koppel lieren.
2018:
Ander aluminium stuurhuis geplaatst met hefkolom.
Goed onderhouden duwboot met recente vernieuwingen. En de boot is met zeer kleine aanpassing naar een kruiplijn van 4.50 te krijgen.
2003:
Nieuwe aluminium stuurhuistrap.
BB Caterpillar gereviseerd.
2007:
SB Caterpillar vervangen.
Nieuwe beunkoelers geplaatst.
BB schroefas verbust.
Alle hoofdroeren inclusief lagers vernieuwd.
2010:
BB Catterpillar gereviseerd.
2011:
Ter plaatse van machinekamer een hulpmachinekamer gecreëerd en ingericht.
Ter plaatse van de hulpmachinekamer generatorset nr.3 geplaatst.
2014:
Elektrische installatie tussen stuurhut en machinekamer vernieuwd, inclusief de automatische combipiloot, bocht- en roerstandaanwijzers.
2017:
Beide Caterpillar geïnspecteerd doormiddel van een Tam-inspectie.
Generator nr.1 & nr.2 vernieuwd.
Fabr. de Waal, hydraulisch/elektrisch stuurwerk, 4 stuks easy flow roeren.
Matrozenverblijven nieuw betimmerd.
2018:
BB & SB keerkoppeling gereviseerd.
Beide schroefassen uitgelijnd, nieuwe bussen en afdichtingen.
Kimmen verdubbeld (aan beide zijde).
Nieuw camerasysteem geïnstalleerd, met blackbox.
Nieuwe luchtcompressor.
Nieuwe echolood.
Nieuwe klasse gemaakt.